26 mars 2012

Så det var så här det kändes att leva...

... Jag gillart!!

Har visserligen sovit urkasst inatt men men det var väl kanske fullmåne eller så har Carina spökat igen...

Kom på mig själv idag då jag närmade mig slutet av arbetsdagen att jag planerade kvällens städning på jobbet men så kom jag på att NÄPP det behöver jag inte alls göra!!!
Helt fantastiskt underbart, svävar fortfarande på små lyckomoln :)

Däremot var jag tvungen att städa lite grann här hemma eftersom det är dags för alkoholbingo igen.
Meeen dom får hålla sig i ett rum så det krävdes ingen överdriven städning.
Har även handlat eftersom JAG ska bjuda mina alkoholvänner på middag imorgon KORS I TAKET!!!
Det var dock inte mitt eget påhitt utan Sarahs såklart, vem annars??!!
Ska hon inte ha hembakat så är det middag, den kvinnan är då aldrig nöjd :)

Vad ska jag hitta på resten av kvällen då, börjar ju inte förrän 8.30 imorgon!!!
Kanske vara vaken längre än barnen, se på tv eller sitta framför datorn oförskämt länge??!!
Behöver jag nämna att jag njuter av denna nyfunna frihet??!!

Inga kommentarer: