25 mars 2012

Lyckan är fullständig

I fredags var Carina tokspeedad över bakningen av fransk nougat som hon gett sig in på.
Jag tog en flaska Back in black och gick dit och bjöd på för att lugna henne lite...
Toppenkul att ÄNTLIGEN få en fin stund tillsammans med min Carina, det var ett tag sedan och jag har saknat det!!
Tyvärr stjälpte jag nog mer än vad jag hjälpte med min vinare men Carina ger sig ju inte förrän hon är nöjd med slutresultat så det är nog ingen fara :)

I lördags hände det inte så speciellt mycket här hemma... städade lite och gjorde pizza, thats it!!
Såg lite film också såklart, har ju blivit lite smått beroende av kostymfilmer.

Skulle se en film som fick på 5:an igår kväll tillsammans med Tilde
National treasure - Hemligheternas bok
Men jag somnade och Tilde väckte mig då filmen var slut, håller jag på att bli som mamma??!!!
Nääääe jag kan ju hålla mig vaken genom en hel film IBLAND iaf :)

Å söndagen ser ungefär ut som igår... tvättar lite kläder, Malou är på konfirmation och Tilde har två kompisar här.
Enda som skiljer denna söndag från tidigare söndagar är att jag har ingen söndagsångest alls!!!
gruvar mig inte det minsta för att gå på jobbet imorgon då jag vet att jag slipper inviga måndagen med att städa, fantastiskt underbar känsla!!!
Å DESSUTOM imorgon då jag slutar har jag inget annat jobb som hänger över mig och spökar utan då har jag slutat för dagen!!!

3 kommentarer:

Camilla sa...

Var AC/DC vinet gott?

Annelie sa...

Ja nu har jag bara smakat Back in black men det var gott :)
Har nu 4 ac/dc viner till som ska smakas...
Är dock en aningens besviken över att dom gjorde 3 vita viner och bara 2 röda, jag är ju som mer förtjust i rött vin.
Men men nog ska jag väl hitta ett tillfälle å truuuga i mig det vita åxå :)
Men

Cupcake sa...

Ja det var en efterlängtad och trevlig kväll! Hade vi tänkt till hade du ju kunnat låna några kostymfilmer av mig...men vi tänkte uppenbarligen inte till!