30 mars 2012

Heltid är bra skit!!!

Heltid gillas big time, man ska verkligen inte jobba mer, heltid är det bästaste!!!
Jag har sagt det förut men säger det igen... jag har fått ett helt nytt liv och det är ren och skär lycka.
Inte ens denna satans fotsvampshelvete som jag lyckats få pga all tejpning av fot kan få mig på dåligt humör!!
Jaaaaaaaaaa Angela du hade rätt... det stör mig pyttelite eftersom jag är glad att jag har nån att fråga och du FÅR kalla mig SvampBob om det roar dig :)

Alkoholbingo i tisdags och vinst IGEN!!!
Tredje gången i rad :)
Jag bjöd mina vänner på morotsoppa med kräftor samt en parmesanostpaj och sedan under bingon åts givetvis popcorn.
Vet inte riktigt vad jag ska hitta på nästa gång???
Bingon var skojig och högljudd pga barn, tombolan, tv och vi övriga som försökte överrösta...
Jag stortrivdes :)
Roligt att bästaste bingoutroparen Peter ville hjälpa till då jag, Ewa och Lisa hade så många brickor att spela på... eller ville och ville... han blev tvingad!!!
I onsdags provkörde jag en bil och på torsdag köpte jag den :)
SJÄLVKLART blev den en bil med personlighet, man måste öppna bakdörrarna på ett speciellt sätt...
Fast hör och häpna, det blev inte en Volvo denna gång utan en VW Jetta!!!
Så nu är jag lycklig över ÄNNU en sak, jag SLIPPER tjata om skjuts och får friheten att kunna storhandla samt hälsa på folk :)

Inga kommentarer: