09 december 2010

Alkoholbingo

Dagens alkoholbingo hölls hemma hos Carina med mycket gofika och alkoholfri (tveksamt) glögg.
Ingela, Johanna och Lisa kunde inte delta så det blev bara jag, Carina, Ewa, Sarah och så var SJÄLVKLART den tålmodige bingoutroparen Peter också med!!!
Innan vi fick sätta igång med bingon så berättade Carina om hur man poppar popcorn...
Fattar inte hur jag har klarat mig utan den infon??!!!






Peter var kung som vanligt...
Han ler och väntar in oss, lugn och sansad heeela tiden :)










Denna gång var det jag och Ewa som slogs om första vinsten och den lycklige vinnaren blev JAAAAAG!!!

2 kommentarer:

Cupcake sa...

Grattis än en gång!Men jag är helt förskräckt över att jag inte delat med mig av mina popcornkunskaper tidigare.Men det är klart....ni har ju inte "the gryta",som är pricken över i:et heller!

Annelie sa...

Näe känns helt värdelöst å skaffa en speciell popcorngryta (som BARA används till att poppa popcorn) vid 32 liksom :/

Jag har tänkt på en sak...
När den rätte dyker upp för fröken Carina så kanske det vore smart att vi vänner får träffa honom TIDIGT för ett litet informationsmöte, eller vad tror du?