13 december 2010

Grymt stolt!!

Fick en lätt svettattack då Daniel började spekulera i att: 
"TÄNK OM hon skulle snava på luciaklänningen
och ramla nerför trappen..."
Även Carina har varit på mig om detta och blev lite irriterad ikväll då jag berättade om min oro
"men det var ju DÄRFÖR jag sa att
du skulle fålla upp den mer fram!!!"
Men den senaste veckan har oron över att hon inte skulle kunna delta överhuvudtaget varit större.
Först får hon ont i halsen och sen hosta så jag väntade mig feber på det men det gick ju bra
Ingenting hände mer än att det rann stearin..
(det hade iofs varit rätt smärtsamt
och hon vill inte vara lucia igen) 
Jag har iaf suttit och vara löjligt stolt och
gråtit floder i folkets hus biosalong ikväll...

2 kommentarer:

Cupcake sa...

Men finaste,duktigaste och modigaste Malou...så ledsen att jag missade det här!!
Tur du filmade Annelie!

Fia sa...

Men åhh vad duktig hon är!