20 februari 2008

Klipptid

Jag beställde klipptid hos Kajsa på Studion idag... Blev ju toknöjd sist (snart ett år sedan nu) Jag står inte ut med min hårsituation så mycket längre nu... men tidigaste tiden hon hade för både klippning och färgning var 3april!!! Jisses vad det kändes långt bort men men vad gör man? Först tänkte jag att jag kanske skulle skita i färgningen och bara klippa för då kunde jag få en tidigare tid MEN som tur var så kom jag att tänka på mitt gröna hår förra våren och ändrade mig snabbt igen!! Jag ska inte göra det misstaget igen utan istället handla moget och lära mig av mina misstag och låta någon som vet vad dom gör sköta det dära med färgningen utav mitt hår... En av mina grannar ringde till mig ikväll... tydligen har min ena granne ringt och klagat på mig, typiskt... Så nu tänker man tillbaka på tidigare händelser och memorerar vad man ska säga om den personen ifall jag blir uppringd av hyresvärden, det var han som började snacka skit och då kan jag göra detsamma!!! Btw Johanna jag har tagit ner mina julstjärnor nu sååå sätt igång tjejen!! Har även betsämt mig för att sätta upp gardiner i flickornas rum och i köket i helgen... Nu har jag varit lat alldeles för länge...

Inga kommentarer: