21 februari 2008

Uppspelt helt i onödan...

Från det att jag vaknade imorse har jag gått och funderat på Johannas ultraljuds besök i Lycksele... Vad kan det tänkas vara för en liten krabat hon bär på? När dom berättade att dom tänkte ta reda på om det är en pojke eller flicka så har spänningen varit olidlig... kanske mycket för att det har ingen annan har tagit reda på... Skickade först ett "lycka till" sms kl.08.00... inget svar... så efter 12.00 kunde jag inte hålla mig längre utan var tvungen att skicka ett sms till och fick då ett svar att dom inte hade tid förän 15.30!! Gaaah!! Då var det bara att gå omkring och vara toknyfiken ett tag till!!!
Sen ringde hon efter att jag slutat jobba och talade om att dom fegat ur... dom frågade aldrig!!!
Det trodde jag inte om dom, har de bestämt sig för nått så förväntar jag mig inget annat än att dom genomför det... jaja suck, man får väl vänta då, det visar sig ju sig till slut.

Läromedelsutställningen med seminarier som jag var på idag var intressant...
Varje föreläsare pratade typ i 20 minuter om olika ämnen så det blev aldrig ointressant eller tröttsamt att lyssna på. Dom föreläste om inkludering; att hantera olikheter, Alternativa verktyg, Åtgärdsprogram osv.

När jag kom hem så kom Johanna Å på besök, det var ett tag sedan vi träffats så vi surrade lätt bort några timmar trots att det stundtals sjöngs väldigt höga toner i vardagsrummet av flickorna (singstar)

Tilde har skidor imorgon och när jag skulle göra iordning dom ikväll så upptäckte jag att de har gått sönder... hon kan säkert åka på dom imorgon men sen måste jag fixa andra... typiskt...
Jag har ett par till men då måste jag skifta bindning på dom... Hoppas att Maggan är hemma i helgen för då ska jag anlita hennes gubbe, han är billig en kram och så är han nöjd!

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja för fan, jag skäms än & är fortfarande grymt grämmen över den uteblivna frågan! Hur kan man fega liksom? Gaaaah!

Jag är helt slut efter tacobell, dock ska jag försöka mig på resterna av en äppelpaj. Vaniljvispen är ju iof det man vill åt, pajen är väl skitsamma...