20 februari 2008

Katt till Salu!!

Ja i morse var Spiken billig!! Han hade nämligen bitit sönder mobilladdaren under natten, förbannat onödig utgift just nu...
Tydligen visar han sitt missnöje över att måsta vara inomhus dygnet runt genom att göra livet så surt som möjligt för mig...
Grannen är nämligen hemma och han blir inte så glad då katterna ligger på hans bil så då håller jag dom inne tills han åker till fjälls igen, (vilket han gör rätt ofta) förhoppningsvis dröjer det inte så länge...

En gammal arbetskollega kom med tre kassar kläder till flickorna ikväll!!! Det är som julafton när hon har rensat sin flickas garderob, hon har så fina kläder och ingenting ser speciellt använt ut. Malou kommer att bli sååå glad när hon kommer hem från badet och får pröva kläderna... det hon inte kan ha får Tilde... lovely!!

Imorgon är det dags att gå på seminarier med chefen det ska bli intressant även om det innebär längre arbetsdag för mig... mer om det imorgon!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tjo, känns alltför bekant det där. Far tog hem headsetet & annat kit till den avancerade nokia-musikspelaren. Jag hann lägga den på bordet, tänkte väl nån tanke eller så & helt plötsligt såg jag en stirrig & lekfull hund som glatt ätit upp ena hörselsaken med kabel - charmerande! Det hade väl inte gjort sååååå mycket om jag hade ett par i reserv, men mina rikiga öronlurar till den vanliga mp3:n blev ju också upptuggade...av samma typ givetvis. Som du säger, en fruktansvärt onödig utgift, det rikigt hugger i snåltarmen!

Du ska få höra om jobbet när jag orkar, mycket just nu. Idag slog schizo/borderline/psykot rekord tror jag.

Annelie sa...

Åhhh vad spännande!!! Jag syftar givetvis på schizo/borderline/psykot såklart!!
Det blir Stenmans snart igen då =)??!!!