12 juni 2012

Skolavslutning

Började morgonen 06.15 imorse men tiden höll ändå inte på att räcka till :/
Tre tjejer som ska fixa sig på morgonen innebär KAOS!!
Nåväl vi tog oss iväg till slut och fick en mycket bra dag tillsammans.
 
Har även varit och handlat upp hela presentkortet hos "Lilla Fröken Blomster" som jag fick av flickorna och Bjarne i morsdagspresent.
Det är så sjukt roligt att handla då man inte behöver betala :)
Väl hemma satte jag igång med planteringen, Malou & Nicole rensade ogräs i pallkragarna så att vi kunde sätta lite frön där-
Sedan gick Malou in och fixade middagen som vi intog på altanen, inte alltför varmt och skönt ute men det funkade..
Efter det stressade jag grannarna och klippte jag gräset UTAN att jag hade en kall öl hemma, orutinerat till tusen och det kommer INTE att hända igen!!!
Känner mig grymt nöjd med dagen men nu går jag nog och lägger mig... både öron och fötter värker :(

1 kommentar:

Anonym sa...

hadu sette peren ? OH ha du int sette peren så ja !!!! v8