12 mars 2012

Bra start på veckan

Måndag brukar ju vara en skitdag men jag har inte riktigt hunnit känna efter om det varit så idag och nu är den ju snart slut så jag antar att denna måndag var helt okey :)

Lisa har varit snäll och skjutsat mig på sjukan 2 gånger idag och vid en av gångerna kom hon och hämtade mig i hennes gamla Volvo...
Ojojoj vilka minnen, vilken bil, blev så nostalgisk att jag hade svårt att hålla tillbaka tårarna!!
Haltade sedan in till sjukgymnasten, fick foten tejpad och gick därifrån som en ny människa, så nu finns det verkligen förutsättningar för att denna vecka kommer att bli kanon!!

Då jag kom hem började jag med det som skulle kunna bli en ren katastrof...
Bakning inför morgondagens alkoholbingo!!!
Gaaah vad jag är dålig på sånt, jag vet inte vad som händer då jag ska baka.
Kan sammanfatta det med ett enda ord KAOS men denna gång var jag noggrann och följde receptet till punkt och pricka och VOILA!!
Den ser ju åtminstone god ut, får verkligen hoppas att den är det också.
Nåja, som tur är har mina gäster inte allt för höga förväntningar då det gäller fika hemma hos mig MEN jag har ju popcorn iaf!!!

1 kommentar:

sara sa...

Mmmm! Såg god ut!
receptet tack:)