13 mars 2012

Toppentisdag!!

Hade lite ångest över att Carina & Ewa var så peppade över jordnötskakan, jag hade ju ingen aning om hur den smakade men den var helt okey och jag kunde andas ut.
Då det momentet var över så blev resten av kvällen alldeles makalöst fantastiskt!!
Vi testade nya bingotombolan... det var spännande och sen gjorde vi upp en extremt rolig plan över avslutningsbingon i juni, innan sommaruppehållet, det kommer att bli en helt vansinnigt trevlig kväll!!!
Å sen till det bästaste ikväll JAG VANN IGEN!!!
Inte helt otippat blev Lisa två, hon brukar ju bli det.
Denna gång fick hon dock inte välja alkohol utan hon fick ta den jag allra minst ville ha, eftersom hon är gravid så blir det ju ändå Linus som kommer att dricka upp den :)
Nästa alkoholbingo blir alltså hos mig igen och i ett svagt ögonblick (läs Sarahs fel) råkade jag lova middag då... Hmmmm

Inga kommentarer: