08 november 2010

Effektiv som fan

Känner mig mycket nöjd med denna måndag, har hunnit med allt jag hade planerat plus lite till!!
Det blev visserligen ett litet missöde med en plastbunke och en varm spisplatta MEN har jag lyckats med min smörgåstårtbotten så ignorerar jag det...


Förutom bakning har jag satt upp min nya kapsylöppnare, fixat med skolfotona och ordnat kopior till släkten, tvättat, handlat, skickat in kort på Malou till vf och vk, alldeles för sent jag vet men med tanke på att jag brukar skicka in till tidningen dagen innan eller samma dag så tycker jag att jag har varit duktig :)
SAMT att jag har städat undan kaoset som alltid blir då jag bakar!!!
Kommer sova mycket gott inatt.

Malous fotbollsträning har börjat och hon kom hem med ett brev från tränaren.
Innan hon gav mig den så sa hon till mig:
jag vill hemst gärna vara med mamma men jag har läst vad det kostar så jag förstår om det inte går
Men ögonen sa...
snälla snälla mamma låt mig få fara!!!
Brevet innehöll information om en dygnetruntturnering i Lycksele som kommer att pågå 18-20 februari OM det blir nog många som vill/kan.
Kostnad?
560:-/pers

Lilla lilla gumman... så förståndig och förstående.
Om hon bara visste hur mycket pengar jag fått lägga ut för slalomen förra året osv.
Det där är ju för fan billigt!!
Klart hon ska fara :)
Sånt där är ju sjukt roligt, blir lite avis faktiskt och drömmer mig tillbaka till den tiden då jag spelade hockey...

Inga kommentarer: