11 november 2010

10november

Dagen igår påminde om dagen då Malous föddes fast lite mindre snö...
Hade klickat hem en tårtbild av Twilight till Malous tårta,
då det är hennes favorit film.
Funkade skitbra, riktigt läckert men usch så läskigt!
Bilden smälte samman med grädden och blev som en skinnhinna på tårtan,
påminde lite om fiskskinn.
Riktigt läbbigt så jag petade då bort det och tordes inte smaka.
Malou blev iaf mycket överraskad och glad över tårtan :)
Bjarne hade beställt en smörgåstårta från Tallen men en tolvbitars kändes lite så jag gjorde en till.
Tallens hade godare tårtbotten och krämigare fyllning men den smakade jättemycket kaviar och det tog som över alla annan smak av tårtan.
Min hade då lite torrare botten men godare fyllning.
Sen det där med garneringen hmm det kanske inte är min starkaste sida...
 Malou ville äta Robert Pattinson
Å när man fyller år får man ju göra nästan vad man vill...
Erik fyller inte år men han gör vad han vill ändå!!
Visserligen fyller han ju år snart...
Nytt folk, Daniel har bytt plats
men han äter fortfarande tårta :)
Sabina gömde sig då kameran togs fram men Spiken avslöjar var hon står någonstans.

Det finns 3 dagar då jag BÖR ta semester och det är dagen innan barnen fyller år och dagen innan julafton!!
Det har varit lite stressigt dom senaste dagarna och jag somnade i samma stund som huvudet landade på kudden.
 Men Malou var iaf supernöjd med dagen
och det är ju det allra viktigaste...

Inga kommentarer: