15 december 2009

I väntan på del2

För ni som läst del1 i "organiserad hall" och väntar på del2 så kan jag bara meddela att jag håller på fortfarande :/ Det som kör ihop sig för mig är det där jääävla skoskåpet på ikea men men när det är inhandlat ska ni få se :) Vänta er ingen stor förändring utan det är ju lågbudget fixat... Har inte tapetserat om eller så utan bara ordnat om lite :) Innan jag är helt klar så ska jag tillverka en väskhylla och en tavla och såklart det där förbannade skoskåpet då...

3 kommentarer:

Hanna sa...

Vi måste också ha skoskåp, ungen är ju som tokig i skohelvetena, hittar aldrig ett par med två lika skor :/

Va fan, vi åker till IKEA den 23 januari, du får henka på om du vill (tror jag!) :)

Det är trav & hockey på schemat, dock inte för mig, utan för mig är det bara IKEA & annan shopping. Du får fundera på det, alltid roligt med kvinnligt sällskap :)

Hanna sa...

...fast vi blir iof är hela helgen så är du black kanske det inte är så kul? Nåväl, du vet att vi åker iaf :)

Jo, jag vet inte heller när fan det skulle ha passat, före jul är ju nästan stört omöjligt. Dagen före jul är den enda dag jag är ledig innan jul, samt imorgon. Dock skulle man ju kunna ta det efter jul också, det är ju bara en principsak :)Vars är du på jul?

Annelie sa...

Men hur kan ni åka till Ikea i Januari???!!!
Du har ju sagt det själv att, "januari alltid är skit ekonomiskt sett"

...men det skulle verkligen vara nice med en ikea tripp...