15 december 2009

Ännu längre väntan...

Ommålning av altanen hann jag ju som bara börja med och sen så regnade det ju hela tiden och när det slutade att regna konstant så blev det för kalla mornar så jag fick helt enkelt lägga ner det projektet i väntan på en ny sommar :) Jag hann ju iaf börja och det blir garanterat bättre än vad det var iaf :) Börjar på att inse att jag är superduktig på att dra igång små projekt som jag inte avslutat förän jag påbörjat andra :/ Men det är ju kul att man är bra på nått!! Att göra listan nuförtiden ser ut på följande sätt:
  • Göra tavlan till hallen klar
  • Väskhyllan till hallen ska göras klar
  • Sänggaveln ska göras klar
  • Spegelramen ska målas
  • Ramen till nostalgi snuttefilttavlan ska målas
  • Lägga upp en plan hur i h-vete jag ska få råd att köpa en stoooor garderob (möjligtvis två mindre)
  • Samt köpa en byrå
  • Skulle vilja måla om mina dörrar, Cornelia tar 700:-/dörr hmmm
  • Måla panelen i "korridoren" vit samt kommma på överfärg (innan slutet blir det vitt det med eller varför inte turkost eller tokröd?)

Sen har vi ju alla andra saker som ska göras innan jul typ:

  • Slå in alla paket
  • Rimma
  • Koka knäck
  • Baka
  • Fiskpaté

1 kommentar:

Helena sa...

Herregud... du måste ju maila mig receptet på fiskpatén... de höll ja på glömma bort i år igen ;)