10 maj 2009

Hysteriskt rolig helg!!

Men jisses vilken helg jag har haft!!
Eftersom jag har haft så mycket att göra på sistone så har detta med festande hamnat längst ner på prioriteringslistan MEN i helgen har jag TROTS att jag har haft mycket att göra, hunnit med att dricka en hel del öl och vin också!!
Jag har skrattat så tårarna sprutat och magmusklerna fått kramp, vet inte om det var för att det var länge sen sist jag festade eller om helgens sällskap varit övernaturligt underhållande men allt var iaf så jävla roligt och jag vill göra om hela helgen NUUU!!!
Personalfesten med ISS på fredag var riktigt trevlig, det där med att ta det lugnt eftersom jag skulle städa på lördag sket sig direkt... men det gjorde inget :)
Vi dansade till gamla 70-tals discoklassiker på LP och drack lagoma mängder alkohol... eller nått sånt :)
Lördagmorgonen var väl inte en av det bästaste mornarna, mådde faktiskt inge vidare men det var bara att tvätta av sig gårdagens partysmink och ge sig iväg till lägenheten och börja städa!!
Jag tror jag höll på med ett och samma skåp i en timme tills jag slutligen gav upp och åkte hem, hämtade kylbagen och sedan for jag på systemet och inhandlade öl.
När jag sedan begav mig till lägenheten igen för att återuppta städandet gick allt genast mycket lättare och framförallt blev det såå mycket roligare!!!
Erik & Therese kom för att hjälpa Inga som också skulle städa ur sin lägenhet då såg jag min chans att få hjälp så jag var rätt snabb att locka med öl så Erik övergav dom och hjälpte mig istället!! :)
Faaast det tog inte lång tid förän Inga och Therese kom ner och städade hos mig istället.
Jag är sjukt nöjd med det vi hann och nu är det bara lite småfixande kvar.
Tack snälla söta rara ni för all hjälp, puss på er!!
Efter att vi hade städat så grillade VI hemma hos OSS och satt på VÅRAN altan och planerade allt som VI ska göra i VÅRAT hem... :)
Vi hann faktiskt med rätt mycket igår när jag tänker efter...
städa ur min lägenhet, grilla, spela kubb, hänga i baren, sjöng singstar...
Jävulskt trevligt!!

Jag undrar just vad VI ska göra idag Erik??!! :)

Inga kommentarer: