11 maj 2009

Bye bye

Imorgon bitti åker jag och Tilde till Umeå... Äntligen ska dom där otäcka halsmandlarna bort och polyperna skulle dom visst ta också... igen... Jag gruvar mig för när dom ska söva henne, vet att jag kommer att gråta även om det inte är nått stort ingrepp. Jag tycker det är tokläskigt att se på när barnen blir sövda :( Att man var tvungen till Umeå för att operera bort detta var nått nytt för mig och dessutom måste vi vara där i 3dagar!! Aja efter kontrollen imorgon är vi tydligen "lediga" fram till operation på onsdag så då ska vi passa på och träffa Pyret, det var ju som ett tag sedan... Dock har jag sjukt lite pengar så nått shoppande blir det nog inte :( Usch vad trist att måsta undvika affärer då man för en gångs skull tagit sig till Umeå!! Ska iaf försöka ta mig förbi Tompa och diskutera tatuering...

3 kommentarer:

ullis sa...

Kul att träffa er idag på uppvaket!:O) Hoppas ni har det bra och att vi träffs på ett trevligare ställe nästa gång!:O)
kramen från ullis

Fia sa...

Check your message on Facebook :)

Skitbra att du fixat att man kommenterar så här "direkt", mycke bättre :)

Kram!

Annelie sa...

Ullis: Ja om vi inte träffas på nått trevligare ställe nästa gång så är det höjden av otur :)

Fia: Oki ska göra det :)