14 juli 2008

KOM HEM NU!!!

Det känns lite jobbigt att inte fått träffat Johanna & Stefans lilla bebis ännu då det enda jag tänker på för tillfället är just henne...
Var iväg i morse och inhandlade en liten present till henne men eftersom utbudet i Vilhelmina inte är det bästaste så antar jag att det kommer att inhandlas mer vid senare tillfälle.

När vi fick nyheten om att hon äntligen valt att komma ut så satt vi på krogen och tårarna rann när vi fick se en liten bild på henne. Jag trodde att det var alkoholen som gjorde mig så betagen men när jag på morgonen efter får ett mms med ännu en bild på henne från de nyblivna föräldrarna så grät jag en gång till. Söndag morgon, bakis och jävlig, så får jag en filmsnutt på telefonen och jag såg filmen om och om igen... hon är så söt!!!

Det ska bli sååå spännande att få lyssna på hela förlossningshistorian och få gosa med den lilla =)
Läääääääääääääääängtar!!! Men tills min tur kommer att få se henne irl så får jag nöja mig med filmsnutten...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hejsan! Du är välkommen på besök närsomhelst, vi är bara glada över att vara hemma! Vi är bara glada över att få visa upp vårt underverk :)

Anonym sa...

Jihoo!! =) Jag kommer imorgon =) Ringer innan...