13 juli 2008

VILKEN HELG!!!

Grattis Johanna och Stefan till lilltjejen och tack för kort och filmsnutt som ni skickat på henne =) hon är helt underbart ljuvligt söt!! Längtar tills ni kommer hem!! Fredagen hade jag och Carina planerat att vara lugna och bara ta nån öl eftersom vi skulle ha möhippa för Ingela på lördag och då ville vi ju inte vara bakis. MEN någonting hände... vi hade väldans roligt och blev väl en aningens mer onyktra än vad som var meningen men men vi kunde ju inte veta att vi skulle bli så onyktra på så lite... men det var himla onödigt kände vi på lördagsmorgon... Som sagt lördagsmorgonen var lite seg... vi hade ställt väckarklockan då Carinas pappa Sune skulle hämta oss klockan 12.10. Jag skulle även köra och tanka bilen på morgonen var det planerat eftersom den skulle användas lite senare underdagen men jag var inte i form att köra bil sååå det fick bli en annans uppgift att tanka bilen. Sune kom i tid och vi drog i väg och hämtade en väldigt glad och förväntansfull Ingela... Vi började på spa på Maries Livs i Malgovik.. Svårt varmt och svettigt när man var lite småbakis men det drack jag bort med lite champagne sen att det var 40 grader i vattnet tyckte jag väl var en aningens överdrivet varmt... Nästa gång det blir till att hyra (för en nästa gång kommer det absolut att bli) då ska jag lära mig hur man sänker värmen... Efter vi druckit och badat åkte vi hem till mig och fixade till oss lite innan det blev dags för mat på Lilla Hotellet. När vi kom dit informerade dom oss att Gun och Sune (Carinas mor & far) varit dit och lämnat 500:- till oss att dricka för =) Jävligt nice gjort av dom... vilka föräldrar hon har... det bör tilläggas att Gun även köpte ett presentkort av mig så att jag skulle få mer pengar... Maten på Lilla var iaf supergod och vi gick mätta och glada hem till mig igen och fortsatte med lite sanning & Konsekvens frågor, singstar mm vi hade så trevligt så vi kom oss inte iväg till tjärnvallen för än efter 00.00 skulle jag tro (minns inte riktigt tiden hehe) Vid 4.30 var vi då iaf hemma och jag somnade sött och fyllesvettades som en tok hela natten medan bruden varit lite dålig och haft fyllefrossa, vi vaknade dock med samma goda humör som vi hade då vi somnade... Det var väldans länge sedan som jag har skrattat så mycket som jag har gjort i helgen!! Och mycket av allt det roliga finns dokumenterat =) (eventuella stavfel får ni ha överseende med... jag orkar inte göra någonting åt det)

Inga kommentarer: