15 juli 2008

Sol i Lycksele??!!!

Äntligen har jag fått gosa, luktat och myst med "hotlips"!!
Lyckligtvis var mina barn mer intresserad av Ozzy så jag fick ha bebis helt för mig själv =)
Jag släppte inte ens ifrån mig henne när mormor kom på besök, otur för henne, men hon sov ju så gott ju och vad skulle jag ha gjort? Väckt henne? Skulle inte tro det...
Jag är totally in love och kommer förmodligen driva Johanna till vansinne framöver med mina besök =)

Imorgon är det dags för vår lilla semestertripp till Lycksele... Självklart blev det ju skitväder och en dag på Ansia känns inte allt för lockande just nu men döm om min förvåning då jag tittar på vädret för imorgon.. Strålande sol och 19 grader varmt i Lycksele!!! Är det möjligt? Kan det verkligen stämma??!! Ja ingen skulle bli gladare än jag, så det är bara att hålla tummarna att åtminstone baddagen bjuder på fint väder för om det regnar på torsdag då vi är på djurparken gör mindre för det är vi van, det har det gjort VARJE år vi varit där...

Inga kommentarer: