24 november 2014

Bye bye mjölk


Kanske inte för alltid men ett tag iaf.
MEN det går minst lika bra att göra smoothie på havremjölk så det gör mig faktiskt ingenting!!

Igår hade jag vansinnigt ont bak i ryggen, kändes jätteobehagligt så jag gjorde det stora misstaget att googla... Det ska man bara inte göra!! Imorse ringde jag dock lasarettet för att höra om det var vanligt efter operation att känna sådär men hon kände inte till symtomen.
Nåväl, det känns bättre idag iaf så det kanske bara blev nått knas.

Idag har det varit en riktigt bra dag, jag har slagit in julklappar, Daniel har varit hit och hjälpt mig med snön, Carina kom förbi med en tidning och två dåliga filmer och jag har varit ut och gått en promenad med mamma & Algot. Nu blir det soffan och stickningen ett tag innan läggdags.

Inga kommentarer: