11 augusti 2014

Surprise!!!

Tilde har alltid önskat sig ett blått rum och nu har jag ÄNTLIGEN gett henne det!!
Direkt efter att hon åkte till Polen förra söndagen så satte jag igång, tillfället att göra om hennes rum då hon skulle vara borta en hel vecka var ju perfekt.
Hon vet alltså ingenting så det känns extra roligt :)

Så här såg det ut innan jag satte igång...

Å så här blev det efter att jag målat..




Jag är så vansinnigt nöjd, tycker det blev kanonbra, fullkomligt älskar färgen!!
Det ska givetvis upp lite på väggarna också men det måste Tilde få vara med å bestämma om.
Nu hoppas jag och håller tummar och tår att Tilde ska gilla sitt "nya" rum och bli glatt överraskad :)
Spänningen är olidlig, jag har längtat i flera dagar efter att få visa upp för henne vad jag har gjort!!!

Inga kommentarer: