31 juli 2014

Kvalitetstid




En natt hemma efter motorveckan och sedan packade jag och Tilde ihop lite grejer och sedan drog vi till Latikberg för att umgås med lillasyster och pojkarna. Väl framme åkte vi till Bomsjön, badade, slappade och hade det allmänt mysigt. Sedan så åkte vi hem till Sandra och blev bjuden på tacos, det var hur gott som helst!!

Efter det blev det slappning i soffan, Tilde bakade, vi såg på film, åt Tildes makalöst goda mikrokladdkaka och surrade.

Då tröttheten tog över bäddade vi på altanen.
Sov löjligt gott och blev väckt av favoritgrabbarna då frukosten var framdukad, LYX!!!
Har verkligen blivit uppassad och ompysslad...


Efter att jag och Sandra rensat lite i källaren inför deras flytt bestämde vi oss för att packa lunch och åka och bada.



Det blev två härliga dagar och jag fick även med mig hem lite smått å gott som Sandra skulle kasta :)
Detta vill jag göra om SNART, har varit urmysigt från början till slut!!

Inga kommentarer: