02 september 2012

Lugn, lugnare, lugnast

Förra helgen så fyllde dom finaste av dom alla 50år och det firade dom rejält, tack för att jag fick äran att delta!!!




Å efter den helgens 100-års fest med allt vad den innebar så var denna lugna helg oerhört efterlängtad men nog har tankarna gått ett antal gånger till alla dom som roat sig under Great Lake Run..
Lite sorgsen är jag över att jag missade denna fantastiska raggarträff men men som jag brukar säga till Malou "man kan inte göra allt!!"

Fredagen rymde vi direkt efter att jag slutat och myste i soffan hela kvällen och såg komedier som Tilde beställt.

Lördagen började vi med att läras oss göra fiskbullar hemma hos Birgit.
Trevligt som bara den och goda blev dom!!







Efter att vi kockat hos Birgit åkte vi och handlade och hade turen att stöta på mor, syster, Lukas och Aron. Vi var inte sen att kidnappa Lukas och så blev denna oplanerade lördag fylld med kvalitetstid som avslutades med god middag hemma hos mor.
SJÄLVKLART såg vi mer film då vi kom hem, jag tog fram den sjukt mjuka filten som jag fick av Carina i födelsedagspresent och hällde upp ett glas rött och bara njöt av att vara. Flickorna upptäckte dock ganska snart vilken ljuvligt skön filt som jag hade så dom trängde sig rejält nära för att få ut så mycket som möjligt av filten...

Så med andra ord har jag fått allt vad jag har velat ha utav denna helg om man nu bortser från att jag missade baksätehäng i nån fantastisk jänkare.

Helgens sedda filmer:




1 kommentar:

Cupcake sa...

MYYYYYS ..."med ett visst högtalarvibrationsljud" :)