01 augusti 2012

Loppisförtjänsten har spenderats :D

I tisdags drog jag, Tilde, Malou & Jenny till Ö-vik.
Tisdagen handlade mest om att göra stan och så här såg det ut till största delen för jag & Jenny...
Malou & Tilde är grymma på att prova kläder och shoppa!!
Jag hade inga pengar och Jenny är värdelös på att shoppa så därför satt vi mest utanför omklädningsrummen och väntade...
Då Malou & Tildes pengar äntligen var slut gick vi och checkade in på hotellet och såg Ronal The Barbarian, fy faan vad jag skrattade!!! Helfestlig film :D
Sen blev det middag och shopping igen då Jenny kommit på att hon ville kolla i EN butik, å efter den var hon nöjd :)
På hotellet hade jag velat sitta ute och ta mig ett glas vin men det började blåsa som attan så det fick bli inomhus istället... 
Sen gick upp på hotellrummet och såg ännu mera film...
Blev filmerna
Har fått nån slags förkärlek att visa ungarna gamla filmer, allt med Johnny Depp går bra för Malou men annars tror jag dom börjar bli lite svårflörtade :) Har EN till gammal film som jag vill se i veckan, vi får väl se om dom joinar mig eller om jag får lov å se den ensam...


Efter filmerna så var det väl tänkt att vi skulle sova...
Vilket jag skulle vilja påstå var hyfsat svårt!!!
Först å främst får Malou & Jenny nån form av fnittersjuka och sen så är det löjligt varmt.

Hotellfrukosten fick vi dock inta utomhus och känslan av att det faktiskt är sommar svepte över mig, lovely!!!

Mätta och belåtna checkade vi ut och gick och badade på Paradisbadet.
Inte helt otippat så lessnade Malou & Jenny efter 1 timme men dom fick kliva upp och gå på stan medan jag och Tilde badade oss less. Tror aldrig att jag har åkt så mycket rutschkana som jag har gjort idag, vi hade fantastiskt roligt!!!

På hemvägen stannade jag vid två loppisar, en var en katastrof men på en så gjorde jag (enligt mig) fynd :)

2 kommentarer:

Camilla sa...

Låter som ni har haft 2 härliga dagar, kul :) Och Loppisfynd gillas ju alltid!

Annelie sa...

Ja absolut men det var dåligt med loppisar efter vägen måste ut på en roadtrip tror jag... önskar att jag hade varit med på eran :)