29 juli 2012

Andra semesterhelgen

Jag:
"-Ungar ska vi ta en liten roadtrip??!!"
Barnen:
"-Jaaa varför inte..?"

Lite senare i bilen...

Malou:
"-Vars ska vi då?"
Jag:
"-Tror att vi drar till Djupdal"

En stunds tystnad...

Malou:
"-Mamma... vad finns det i Djupdal?"
Jag:
"-Jaaaaaaaaa det finns en loppis.... och jättefin utsikt!!"
Malou:
"-Loppis... det borde man ju fattat, snacka om lurad!!!"

 Hittade mina favoritglas för 2:-/st :)
Jag gjorde fynd på 12:- och Malou & Tilde kostade 60:-, då dom blev sugna på våfflor...


Senare på eftermiddagen drog jag till Lycksele och roade mig, tog ett enda kort på hela kvällen och det kan man väl säga blev sådär va??!!
Väl hemkommen på söndagen efter parkeringsböter och en trevlig biltur med Karro så blev det tacos på solig altan, älskar semester!!!

Inga kommentarer: