04 april 2012

En fothistoria utan slut...

Livet leker fortfarande, jag är överlycklig över att bara jobba heltid MEN höger fot är verkligen inte min favorit!!!
Jag är inte allergisk mot nått förutom Hundkex (blomman) och Hyacinter men TYDLIGEN så har jag utvecklat en allergisk reaktion mot tejpen som använts i 6 veckor....
Klådan håller mig vaken om nätterna och lakanen är nerblodade av allt mitt kliande, har dock hämtat ut en receptbelagd salva idag och hoppas på att få sova inatt.
Blir så ledsen över detta, tejpningen var ju en gudagåva, har knappt känt av den avslitna senan eller hälsporren under tiden som jag fått foten tejpad men nu är jag tillbaka till ruta 1 igen och kan inte tejpa foten... WHAT TO DO???!!!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Det finns en skyddande sprej som man sprayar på med innan man tejpar plus att du kan smörja med kortisonsalva också. Fråga på sjukan, för jag minns inte vad den heter. Jag använde den när jag var tvungen att ha tejp på ryggen i ett halvår. På mig funkade det rätt så bra faktiskt. går nog aldrig att få bort sån allergisk reaktion helt.. Kram Anki B