09 april 2012

Det som fattas mig denna påskhelg

Är givetvis Jeppmasjönappet och Kristins påskmiddag :/
MEN att stänga in denna kliande fot i en sko hela långa dagen var inte att drömma om!!!
Dock verkar det som att Tildes fiskelycka är bättre då jag lyser med min frånvaro, hon kom nämligen 2:a och kammade hem några bowlingpresentkort, toppenkul!!!
Malou vann ett par handskar som var lite för stora, hon gav dom till mig så även jag gick plus :)

Har fått mig en ny salva som jag smort sen i torsdags och idag tycker jag det känns lite bättre men så har jag gått barfota i dagarna två och smort, smort och återigen smort, smort är slang va ska kanske skriva smörjt?
Gruvar mig lite för hur foten ska reagera på att bli instängd imorgon.
FÖRSTÅR kära bloggläsare att ni är spyless att läsa om min fot men tänk då hur jävla less jag är!!!
Den hämmar mig totalt och vore det inte så att allt annat i livet flyter på så extremt bra just nu så skulle jag nog blivit djupt deprimerad för länge sen!!!

Söndagskvällen spenderades i soffan framför tvn tillsammans med Malou och hennes pojkvän, Tilde följde farmor och farfar till Bränna.
Vi hade det riktigt mysigt och nu känner jag mig utvilad för jobb imorgon, även om dygnsrytmen blivit en aningens rubbad och det känns läskigt att börja jobba kl.06.00 imorgon TÄNK OM JAG FÖRSOVER MIG!!!!!

Inga kommentarer: