19 februari 2012

Otippad energiladdar helg!!


Var ju tvungen att rycka upp mig efter fredagens deppinlägg och jag lyckades riktigt bra!!
Bäddade rent i sängen, pratade i telefon med två Nybrands (inte samtidigt då) drack ett fantastiskt gott vin men efter ett tag så tyckte jag att jag kände av det litegrann och blev tvungen att kolla in hur många procent den var på...14,5%, lite farligt då man dricker det själv...
Nåväl duschade bort lite av salongsberusningen innan jag la mig och sov i underbart många timmar, vaknade upp och mådde som en prinsessa.
Man sover aldrig så gott som när man renbäddat sängen!!!
Ringde flickorna och pratade med dom och tog sedan en härlig sparktur och fick mig lite kaffe och betalde Rose-Marie & companys biljetter, är så lyckliga över att dom kommer hit den 3/3!!

Sen hem åt middag och hade filmmaraton, var hur skönt som helst att få rensa tårkanalerna, känner mig som en ny människa!!!
Att nån vänlig själ med traktor beslutade sig för att skotta min infart gjorde mig ännu lyckligare, vem du nu än mår vara (har mina aningar) TUSEN TACK!!!

Så helgen blev ingen katastrof, jag har vilat och tagit det väldans soft och det behövs nog att jag kommer utvilad på jobbet på måndag, känner på mig att det kan komma bli en tuff vecka men jag är redo :)

Inga kommentarer: