10 februari 2012

Lukas 3 år!!

Vad är det för en dag, är det en vanlig dag?
Nej det är ingen vanlig dag för det är Lukas födelsedag HURRA, HURRA, HURRA!!!


Ringde och grattade Lukas idag och talade om att vi hade tänkt komma och hälsa på.
"Har ni några presenter?" var hans reaktion på det :)
Och JA vi hade ett stooort paket med oss


Jag tror att han gillade den men på frågan om jag fick provåka fick jag till svar:
"Nej moster, du har för stor rumpa"

Ärlighet varar längst och tyvärr har han ju faktiskt rätt :/

Aron såg intresserad på då Lukas åkte.
Sen bjöds vi på fika som hette duga, helt sjukt gott!!

Sötfisen
Är osäker om Aron skrattade med eller åt mig men det kvittar han är ju så gudomligt söt så man skulle vilja kidnappa honom...
Sammanfattningsvis kan jag väl säga att jag har haft en kanon fredagskväll och nu är mitt mål att sova MINST 12 timmar!!!


Inga kommentarer: