24 februari 2012

Förvirrande!!!


Jag har två sorters drömmar som återkommer ofta...

Dröm 1.
Av någon okänd anledning är jag naken... Inte hemma naken utan jag är ute offentligt naken..
Detta är en OERHÖRT stressig dröm och jag är sjukt obekväm, extremt obehagligt!!
Jag letar febrilt efter mina kläder och jag hittar inget att dölja min nakna kropp med.

Dröm 2.
Jag är på fest och dom drömmarna är aldrig obehagliga.
Jag kan vara på fest inne på systembolaget eller så kanske jag festar lös i en bil tillsammans med Lasse Åberg hur som helst är dom drömmarna toppen!!

Igår fick jag tag i en drömtydarbok och så här stod det:

NAKEN "drömmer du att du går omkring spritt naken är det ett varsel om ekonomiska problem eller skador på din egendom, kan även innebära att en skandal hotar"

FESTER "Gott omen som förebådar välstånd"

Vaddå??!!
Kommer jag fortsätta vara tokfattig eller ska jag bli rikare???!!!!

Inga kommentarer: