05 januari 2012

Finaste Malou


Det lila var ju en katastrof, värdelös färg som blev rosa efter en tvätt osv.
Så nu hade hon bestämt sig för att bli brunhårig igen...
All blekning har slitit nått fruktansvärt på håret så det är nog klokt att låta det vila ett tag.
Jag tycker att hon har passat jättebra som blond men då hennes naturliga hårfärg är så mörk så har det varit svårt att få det riktigt snyggt.

Efter att hon färgat ikväll och kom för att visa upp sig så utbrister jag nostalgiskt:
-Åhhh nu ser du ut som lilla Malou
Malous leende dog ut och hon sa deppat:
-Men mamma, nu ångrar jag mig ju!!!
Jag förstår att det kanske inte var det en 13-årig tjej vill höra MEN det känns som att det var så länge sen jag såg henne brunhårig och helt plötsligt såg hon ut som förr igen... kunde inte hålla mig...

Jag älskar dig så det gör ont min skatt och du är den finaste Malou i hela världen <3

1 kommentar:

Anonym sa...

Malou!! Du är jättefin! Släkt mé mor sin kanske :)