19 januari 2012

ALKOHOLBINGO!!!

Å inte vilken alkoholbingo som helst utan en med både mat och vinst!!!
Carina ska ju som vanligt vara rebellisk och bryta vi-bjuder-varandra-endast-på-fika-trenden och bjöd på MIDDAG!!
Jag känner dock inte nån press för det eftersom det är ändå ingen som förväntar sig middag av mig, så för mig får hon gärna bjussa på mat.
Det var helt fantastiskt gott, hade visserligen inte förväntat mig nått annat då det är Carina som kockat, och som om vi aldrig hade sett mat förut så vi tömde varenda skål!!

Å SEN så ställde hon fram ett fat med helt sanslöst goda kakor, det var magiskt...
När det väl var dags för bingon så var det ingen som fick i sig nått mer och vi som alltid brukar vräka i oss popcorn när vi spelar.

När det ändå var en kväll där inget var sig likt så beslutade jag mig för att välja vilken bricka som jag skulle spela på och tog gula brickor istället för rosa och JAG VANN!!!
Lyckan är total och jag går och lägger mig väldigt, väldigt, lycklig :)

Inga kommentarer: