27 november 2011

Om man bortser från gårdagens pepparkakshusfiasko så har jag haft en helt fantastisk helg!!
God mat i dagarna tre, mycket sömn, frukost med tända ljus, adventspysslande, glögg, mys och bus med flickorna i massor!!!
Blev så frustrerad över pepparkakshushelvetet så jag slängde florsocker på Malou.
Hennes chockade min var helt fantastisk, vad vi skrattade!!
Sen var det mindre underhållande med städningen efter... då var det lätt att hålla sig för skratt :/

Pga Malous hosta har vi inte rört oss så många meter utomhus.
Så fort hon gått litegrann så får hon helt vedervärdiga hostattacker men i söndags proppade vi i henne hostmedicin och gick vi ut och kollade på skyltsöndag en liten stund.
Det gick faktiskt bra, hon hostade lite men inte allt för farligt, vi strosade runt i lugnt tempo och bara myste, pratade med folk, skrev önskelista på Black Rinse, tittade i affärer och avslutade givetvis med att titta på dom pussande tomtarna, för så har vi alltid gjort.
Flickorna var dock lite besvikna över att jag inte drog dom med boben som jag brukade göra då dom var små på skyltsöndan men vissa saker måste få förändras även om vi alltid gjort så...

Inga kommentarer: