04 oktober 2011

Tacksam!!

När Carina färgade mitt hår i söndags så kom vi in på ämnet män som senare vävdes in i ämnet filmer och serier..
Jag är värdelös på allt detta (inklusive män) och kunde konstatera att allt bra som jag har sett (nu snackar vi film) är det hon har sagt åt mig att se!!!
Eller sagt åt mig...
Till en början tvingade hon nästan på mig dvd filmer som nu har resulterat till att jag ber om nått bra att se!!!
Å jag måste säga det igen... hon gör mig INTE besviken!!!
Efter att ha sett klart True Blood säsong 4, så gav hon mig....
Men vilken FANTASTISK serie!!!
den är ju grym, kan inte sluta se...
Varje ledig stund vigs åt att ligga och titta.
JAG GILLART!!

Är sjukt tacksam över att jag har dig min vän...
Å då syftar jag inte enbart på din goda filmsmak :)
Du är näst intill perfekt!!!

1 kommentar:

Kakan sa...

Ja man kan säga att jag förförde dig med doft!! Och JA näst intill perfekt:)