04 oktober 2011

Samkväm med Carina & Sarah

Kl.10.00 såg jag till att vara på loppisen på Folkets Hus och jag känner mig sjukt nöjd med mina fynd.
Det blev ingenting till mig men däremot till dom barn som hälsar på :)
Som det är nu så har jag bara bebisleksaker så det behövdes förnyas lite och nu finns det lite annat smått och gott bl.a. ett skepp med sjörövare, dinosaurier, bilar och dom 7 dvärgarna.
Längtar tills Lukas kommer å hälsar på, jag tror att han kommer att gilla det :)
Efter loppisen gick jag, Carina, Sarah, Ilma och Wilmer till Stenmans och käkade lunch och sedan blev det ett besök på Blommona och på Lilla Fröken Blomster.
Carina köpte ett ljus som luktade förföriskt gott... måste nog inhandla det jag med :)

Efter det drog jag hem och såg lite True Blood (svettigt) och sen begav jag mig till Carina som bjöd på middag, vid min ankomst så välkomnades jag med en fördrink.
Mys i soffan smuttandes på min drink satt vi och surrade och just precis då drinken var slut så var middagen klar, perfekt timing!!
Å vilken middag sen!!!
Helt fantastiskt gott,
ville aldrig sluta äta.
MEN jag hade inte förväntat mig annat,
Carina gör mig aldrig besviken då hon bjuder på käk.

Lite senare blev det även äppelvin på hennes balkong.
Det är fan himmelskt gott och har blivit lite av en favorit nu.
Känns bra att ha nått mer än Sangria att variera med.
CAMILLA SVENSSON... jag tror absolut att det är någonting för dig också :)

3 kommentarer:

Camilla sa...

Kanske det. Äppelvin har jag aldrig prövat, här dricks det mest rödvin :) Helt klart något jag måste pröva... men hur gör man då... alltså finns det klart & färdigt att köpa på systemet eller är det något du blandar ihop själv?

Annelie sa...

Du ser förpackningen på bilden.
Den går att dricka både varm och kall som det står.
Den finns bakom disken på systemet.
Här dricks det annars också bara rödvin men detta gillar jag.
Gör en sockerkant på glasen också så blir det extra festligt :)

Camilla sa...

Ok, Det måste testas!!
Tack för tipset.
// Camilla