27 juni 2011

Måndagslyx!!

Blev bjuden på Lilla Hotellet ikväll av mina arbetskollegor eftersom jag snart slutar på Skogsbacken, 
har varit där i 6-7år.
Blev dessutom mycket överraskad då Maggan kommer in och ger mig en syrenbuske!!
Jag har ju som redan fått tre!!!
Sen kom paniken över att nu jävlar måste jag ta tag i det där med stubbarna...

Nåväl det får bli på semestern som förvisso redan känns fullbokad med massvis av andra aktiviteter.
Går iaf till säng mycket nöjd och belåten 
över kvällen det var jättetrevligt, 
TACK alla inblandade :)

4 kommentarer:

Erika W sa...

Vart ska du börja jobba? :)

Annelie sa...

Jag ska börja på Bikupan till hösten :)

Sarah B sa...

Ska vi försöka boka in en dag jag är ledig & du är ledig, så kommer jag och hjälper med stubbarna, jag har ju som blivit hooked på trädgårdsarbete, lika bra att rida ut vågen, den lär ju snart vara över..

Annelie sa...

Du är SÅÅÅÅ välkommen Sarah!!!
Jag är ju ledig varje eftermiddag och till helgen är jag jätteledig :D
Själv då?