10 oktober 2010

Mikaeli

Jag å Carina drog en fördag innan förfesten och det var fan det bästaste vi kunde ha gjort!!!
Så trevligt, mysigt, å roligt på alla sätt å vis...
Först lite marknad... sjukt crowded!!
Sen drog vi på lilla Hotellet och drack ett glas (läs 2) Glüwein, helt underbart gott!!
Åt även lite fin choklad för fina flickor som Jörgen inhandlat på marknaden...








Efter det gjorde vi en snabbvisit hemma hos Uffe & Karro innan vi gick vidare till hotellet och drack en öl.
Vi gjorde alltså en pubrunda i Vilhelmina, tycker jag var bra gjort av oss!!!

Innan förfesten uppstod dock blodvite här hemma...
Vi skulle flytta på "lilla" tvn som jag fått och Carina lyckas klämma sig så blodet sprutade vilket inte var en höjdar då vi båda är en aningens blodkänssliga :/


Resten av kvällen var fri från skador...










Skjuts till Hotellet togs gladeligen emot,
ville ju inte missa alltför mycket av Kicki :p
Carin & Uffe gör sig så förbannat bra på bild,
man får sig alltid ett gott skratt då man går igenom kameran dagen efter...

2 kommentarer:

Cupcake sa...

Ja vilken fördag och förfest,finns nog inget som slår det!!
Helvete vilket kanonkort på jag och Uffe,men som du skrev är ju det inte första gången vi lyckas med detta...Tack för i helgen,Kram!

Annelie sa...

Vi är otroligt duktiga på fördagar, jag gillar dom mest av allt!!
Tänker sluta med att gå ut och istället bara köra fördagar och förfester :)

Ja jag gillade kortet på du och Uffe, ett kort att bli glad av som typ Hembygdsdagarkortet även om DET var så extremt mycket roligare!!! :D