11 oktober 2010

Daniels fel!!

Känner att jag måste bearbeta lördagens händelse med ännu ett inlägg...
Bilden föreställer mitt sovrumsgolv som är alldeles nerskvättat med blod, ruggit läskigt.
(om ni klickar på bilden så syns blodet bättre...)
Har kommit fram till att OM Daniel umgåtts med oss som han nästan hade lovat
(han hade iofs gått bakom ryggen på oss och nästan lovat fler också)
så hade detta förmodligen aldrig hänt!!
Det är alltså Daniels fel!!!
Förstå vilken smärta och vilket tryck det måste varit. det är ju inget snittsår precis utan fingret har ju klämts tills det spruckit och tömts på blod.
Näe nu släpper jag detta och går vidare dvs om Carina blir bra igen...

5 kommentarer:

Cupcake sa...

Jaa skulle det uppstå bestående men,är det Daniel jag skickar räkningen till.Känner mig lite vinglig nyss när jag reste mig upp,kan mycket väl bero på smärtan i fingret....jävla Daniel!

Annelie sa...

Ja ABSOLUT skicka räkningen till Daniel.
Jag talade om för honom igår hur läget var och han blev skogstokig så håll dörren låst (fast det brukar du ju också göra)

cupcake sa...

Ja förutom när jag sover tydligen...7 av 10 nätter är den öppen=)

Sarah sa...

A nu vet resten av VHm de oxa.. forbered dej pa stormning nar du misnt anar det ...=)

Cake sa...

Kanske fanns en tanke bakom det Sarah:-)