22 mars 2010

Tummen upp

Jag tillhör dom som fortfarande har en dammsugare som kräver dammsugarpåse...
det är en sån där nödvändig pryl som är en sån otroligt tråkig utgift och som jag alltid glömmer bort att inhandla!!
Jag har ju använt mig av dammsugarpasar.nu ett tag men fan... jag blir lika impad varje gång!!
Dom levererar fort som rackarn och det blir bra mycket billigare än i affären...
Det är alldeles för många plus och alldeles för bekvämt för att jag ska ändra mig och handla just denna grej lokalt.. sorry...
Allt som gör vardagen lite enklare, även om det bara handlar om en sketen dammsugarpåse bör hyllas tycker jag!!!

2 kommentarer:

Anna Sjögren sa...

Jag håller med dig till 100%. Även jag köper mina dammsugarpåsar där! :)

Anna Sk sa...

Jag kanske måste prova... jag har ALDRIG påsar kvar när jag behöver dom... Måste in och kolla!
Tack för tipset å kram på de!