22 mars 2010

Måndagsmys

Lisa bjöd på mat idag för det är tydligen enda sättet för att få mig att komma och hälsa på!! :)
Nääe jag bara skojar, jag var ju faktiskt på väg förra veckan men då var Lisa dubbelbokad så vi flyttade fram besöket till idag..
Om det inte varit annat där som fångade mitt intresse så skulle detta inlägg säkert ha handlat om maten och om kladdkakan med choklad i och om min vän Lisa men nu var det ju faktiskt så att det finns en liten tös där som var bara min i flera timmar :)
Känns verkligen att det var alldeles för länge sedan vi sågs...
Vad Levina har blivit stor!!
Snacka om en unge som inte bara ler med munnen utan hon ler fan med hela ansiktet!!
Ögonen, ögonfransarna, skrattgroparna, kinderna ja hela hon var så underbart go och charmig så jag ville knappt åka därifrån oj, oj, oj vad dom är beroendeframkallande dom där små liven vill dit och pussas, kramas och gosa nu på en gång, gaah vilken söt unge hon är!!
Å så skrattade hon så hjärtligt då jag busade med henne å det får en ju att må så löjligt bra...
Det är tur att folk i min omgivning får barn lite då och då så att jag får ta del av bebismys...

4 kommentarer:

Lisa sa...

Ja det var så trevligt att du kom förbi :-) Hoppas det inte dröjer så länge till nästa gång!
Och visst håller jag med dej om att Levina är fin! Hon är så söt, så söt och har fått pappas underbart vackra ögon :-) Mmmm vilken liten goding! Henne har vi lyckats bra med ;-) Kram på dej!

Cake sa...

Ja det gjorde ni bra Lisa!Kul att ni hann träffas.Du och jag har ju möjlighet nästan varje Onsdag,genom jobbet!Och jag och Annelie är ganska bra på surr i telefon om egentligen ingenting i timmar=)!

Annelie sa...

Ja hon är verkligen en bra blandning av er båda :)
Urgullig!!

men nog är det väl tragiskt ändå att man ses så sällan??!!
Det är ju en himla tur att vi pratar i telefon Carina för vi ses då inte oftare nu än vad vi gjorde då du bodde i Umeå!! haha :)

Elin sa...

Jag kan inte annat än hålla med om att Levina är världens finaste lilla tös! Ett riktigt charmtroll är hon också! =)