30 mars 2010

Påskfint

Att denna dag skulle sluta så fantastiskt bra kunde jag aldrig ana imorse då klockan ringde å jag fått sova på sin höjd 3½ timme!! Har nämligen ägnat halva natten åt att ligga och blåsa i Tildes öra, hon hade så ont den stackarn :/ Nattens aktivitet har ju då inneburit trötthet som inte var att leka med och humöret blev därefter... Men när jag slutat så var jag och fyndade mig en snygg vas, perfekt för påskriset!! Humöret blev i och med det genast mycket bättre :) Shoppa fynd och fortsätta vara nere existerar inte!! Och kan man annat än bli glad då man ser Malous egenhändigt gjorda pimpelspö och blänke??!! Hon är så fantastiskt duktig denna tjej :) Nu drömmer hon om all fisk hon ska få och är fullkomligt övertygad om att hon vinner både på Järvsjönappet och jeppmasjönappet!!

Sen så inträffade det sista som fick mig att hoppa jämfota av lycka!!!

I ett tidigare inlägg så efterlyste jag ju detta tyg och i måndags ringde en äldre dam och sa att hon hade detta i gult... Jag trodde väl kanske inte då att det skulle vara exakt likadant... sån tur har man inte men jo det hade jag!!!

Så det är inte bara Malou som är ambitiös i denna familj även jag kan ibland för jag har väl ALDRIG satt upp påskgardiner tidigare år!!!

Det är tur att det inte krävs allt för mycket för att man ska bli glad... Lite shopping, barns kreativitet och så överraskningar och lyckan är total!!!

Inga kommentarer: