09 januari 2010

Finlördag

Ja inte fin i den bemärkelsen då att JAG var fin för det kan man knappast påstå att jag var i Bjarnes morfars gamla militärgröna overall :) Men vädret har ju varit tokfint idag!! Kände att jag var tvungen att ta mig ut efter alla dessa kalla dagar, då man vaknade och såg att det bara var -11. Sagt å gjort, köpte maggot och körde till Bränna... Bjarne fick maggoten och jag tog skotern, bra deal tycker jag!! Det var så otroligt kanonfint ute och fastän det inte går speciellt fort då man drar Tilde & Malou på slalomskidor bakom skotern så lessnar då inte jag på att dra dom runt, runt, runt, runt i en evighet (inte än iaf) Fast när jag skulle ta kort fick Bjarne dra dom ett varv, ville inte riktigt överlåta fotograferingen till honom eller så var det kanske så att jag inte ville att min outfit skulle förevigas....

Inga kommentarer: