11 oktober 2009

Say What??!!

Tilde är inte alltid så lätt att förstå alla gånger men när man gör det så är det väldigt underhållande :)
Jag har väl sagt det några gånger förut men men det händer nya saker heeela tiden som får mig att skratta...
Skriver jag ner allt här så kanske jag minns det också :)
Idag då dom kom hem och vi åt middag så förklarade jag för flickorna att jag fortfarande är sjuk å att det kommer bli en tuff vecka för dom eftersom dom kommer att måsta hjälpa till liiiite mer än vad dom i vanliga fall...
Vad hade då min älskade trollunge för svar på det?
Joooo...
Tilde: -Rock n Roll
Jag: -Ehhhh??? Hur menar du nu??
Tilde: -Jaa TUFFT - ROCK N ROLL, du sa ju att det kommer att bli en TUFF vecka!!
(och gör "hårdrockstecknet")
Jag: -Aha ja ja du menar så... hmmm? Okeeey...

3 kommentarer:

Emily sa...

Hahahaha, hon är för kul!

ewa sa...

Hahahahaha! Skitkul! Jag garvar ihjäl mig. Det var ju bra att hon såg det positivt iaf :)

Annelie sa...

Haha jaa jag fattar inte hur hon tänker den där ungen??!!
Svårt roligt men ändå såå konstigt??