22 april 2009

Nu är det min tur att vara överlycklig!!

Igår kväll fick jag nog den allra bästaste inflyttningspresent som man kan tänka sig!!!
Hade ju tänkt låta mitt kök se ut som det gör och bara prioritera att tapetsera gästrummet men så kom min arbetskollega förbi och gav mig tapeter till köket!!!
Jag är så lycklig så jag vet inte vars jag ska ta vägen :)
Ikväll efter att jag målat taket och listerna i gästrummet ska jag sätta mig ner och bläddra bland tapeterna som jag får välja emellan... sooo lovely
TACK MAGGAN DU ÄR BRA BÄST DU!!!

4 kommentarer:

Anna sa...

Jag vill oxå köpa hus och få tapeter i present :)
Har du hittat några du gillar? Eller är du som jag och skulle kunna ta en våd av varje :)

Annelie sa...

Men vilken smart idé Anna!!!
En våd av varje :) Du har härmde löst mina problem :D

Kakan sa...

Men herregud vilken tur du har!! Jag har köpt mig en klänning till Johannas bröllop,blev en Gudrun Sjöden klänning.Ganska svart,MEN inte hel svart och det är ju huvudsaken.Den är väldigt mycke Kakan!Du då hittat nåt?Vi skulle ju ha kollat boende oxå.

Annelie sa...

JAAA Visst har jag!!! :)
Gaaah klänning? Hrmf det är på gång... Vill ju hitta mig nått som känns helt perfekt!! :D