20 april 2009

Fredag med familjemys

Ja antingen är min familj väldigt hjälpsamma eller så har dom inte speciellt höga tankar om mig och mina matlagningskunskaper :)
I fredags skulle jag ju bjuda dom på mat och det började med att lillasyster med familj dök upp tidigare än vad som var sagt för att hjälpa till och kort efter att hon dykt upp kom mamsingen i samma syfte...
Hmmm jag ska göra TACOS!! Hur svårt är det??!! :D
Haha näe skämt å sido det är roligare att vara fler då man ska göra något och jag uppskattar deras hjälp :)
Jag fick dock bjuda på ananspaj som jag bakat helt själv utan hjälp från dom och på den blev kanten runtom lite väl hård såå då kanske jag hade jag behövt hjälp!!
Trots den hårda kanten blev den supergod så det var absolut inte sista gången som jag bakade den!!Senare på kvällen spelade Jag, Magnus och Johanna spel med flickorna eftersom alla tv-kanaler försvann och det kanske var lika så bra... för allvarligt talat det är väldigt trevligt och sitta tillsammans och spela spel!!

1 kommentar:

Fia sa...

Haha.. Ja det kanske skulle kunna fungera :D Idag rymmde Kalle IGEN! Å varken jag eller Jonas var hemma så grannen fick ringa eftersom han var på hysesyn över hela byn :D

Nej... Nånting måste göras omgående..