04 mars 2009

Nedräkning...

Var och visade flickorna huset igår... Tyvärr drog Malou nitlotten IGEN och fick det minsta rummet!! Hemma kryssar dom för i kalendern och har nedräkning inför flytten, dom läääängtar!! Alla mina furumöbler som jag så duktigt betsade mörka hade passat bättre in i vardagsrummet som furu men men det är inte så mycket att göra någonting åt och jag avskyr ju furu ändå så... Synd bara att bilen min har pajjat, det försvårar min tillvaro litegrann för tillfället. Jag hade ju kunnat börja ganska snart och fylla källaren med lite prylar nu och då men det känns halv tungt att släpa lådor på sparken :( Vet inte riktigt heller hur jag ska lösa nästa veckas kvällsaktiviteter utan bil :( Skönt iaf att det är lov i veckan och där med ingen ridning eller slalom heller :) Hade faktiskt tänkt att hälsa på åsnan också men det får också vänta...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vi har en bil med "stort" bagageutrymme, hör av dig så kan vi skjutsa lite grejer åt dig!!!

Annelie sa...

Men så snällt av dig!!