06 mars 2009

Mor lilla mor...

... vem är väl som du? Undra just vad jag måste göra för att få lilla mamsingen inlagd på nått hem i nån månad eller två så att hon inte har en chans att komma med ideér på vad JAG ska fixa och ordna i MITT nya hem??!! Igår hade hon i smaråd med sin syster, (mamma blir ALLTID extra farlig då hon diskuterar med sina systrar) kommit på att Malous rum MÅSTE fixas INNAN vi flyttar in... VI FLYTTAR IN FÖRSTA APRIL!!!! Jag tvivlar starkt på att hon tänkte på att jag baaara har onsdag kvällar och helger (och knappt då) till mitt befogande att kunna göra nått!! Men hon skulle minsann hjälpa till... Denna idé ringde hon för att berätta klockan 06.12.... MEN JAG VET JU INTE HUR JAG VILL HA DET!!! Och viktigast av allt Malou har ju bara sett rummet EN GÅNG, vet HON hur hon vill ha det??!! Jag är inte arg... jag vill bara göra alla människor glada.... OBS!! Om någon har tips på vars man kan låsa in en mamma ett tag så hör av er!!

Inga kommentarer: