12 februari 2009

Var till Lycksele igår och hälsade på lillasyster och hennes lilla familj...Efter att jag kramat och grattat de nyblivna föräldrarna så var det deras (och lite min) lilla Lukas som upptog hela min uppmärksamhet han är så underbart, ljuvligt söt!!!
Fast det var inte så lätt att få lite kvalitetstid med gossebarnet eftersom det var fler än jag som vill lukta gosa och hålla... Det var väl å andra sidan bra eftersom jag idag fått penicillin Har en CRP på 150 och ser tydligen inte så rolig ut i halsen :( Var tvungen att fråga läkaren hur stor risken var att jag kan ha smittat bebis men den var tydligen minimal... SKÖNT!!

7 kommentarer:

Anonym sa...

Å herregud så söt han är!
Man är ju riktigt avis på dig som har fått hålla i en sån goding...

Anonym sa...

imorgon är det vår tur :)

Linda sa...

Vilken söt liten bebis!! Här hemma finns också en bebis... men det är otroligt vad fort tiden rusar iväg, för liten börjar ju bli stor! ;-)

Hoppas din hals snart blir bättre!

Ea sa...

Hej! Jag såg i Johanas blogg att du också ville ha 'Senaste kommentarer' i din blogg. Det enda du behöver göra är väl att klicka på 'Add this widget to your blog' som det står längst ner i Johannas fält? Då får du den till din blogg eftersom du bloggar via blogspot. Förvirrar jag bara nu? :D

Ea sa...

Hej! Ja, antingen går du in i koden och letar reda på siffran '100' och ändrar den till 0 eller så gör du om hela proceduren och där det står 100 skriver du 0. Eller om du vill ha med 10 tecken så skriver du 10. Johanna har skrivit 0 därför ser det ut såhär: "..." hos henne. Förstår du? :)

Annelie sa...

ahaaaaaaaaa

Anonym sa...

Hej! Råkade slinka in här. Trevligt och vilken gullig bebis. Välkommen till min URL. Ha det bra.