10 februari 2009

JAG ÄR MOSTER NU!!!

Ett litet gossebarn...
3880gram och 54cm lång!!

12 kommentarer:

Anonym sa...

Äntligen :)
Grattis moster!!!!!!!!!!!!!

Anonym sa...

Jaaa!! En tremening till åt barnen!
Så lik Sandra!!
Gick allt bra? Det var bara det att det inte ville starta sen gick väl allt bra?

Anonym sa...

JÄTTESÖT!!! Åh, så sugen man blir på en liten när man ser dem sådär nyfödda i pampersoutfiten...

Anonym sa...

grattis moster! vilket litet underverk. blir det lse-resa i veckan eller inväntar ni hemkomst?

Annelie sa...

Tackar =)

Jo imorgon blir det lycksele bara jobbet tillåter det så :)

Anonym sa...

Stort grattis! :)

Emily sa...

GRATTIS MOSTER! Jag visste att det skulle bli en pöjk. Och alla vet ju hur veliga såna är så det var väl inte så konstigt att han inte hade lyckas bestämma sig om han skulle komma ut eller inte.

Anonym sa...

Grattis! .. Vilken söt kille : )

Anonym sa...

Otroligt söt! ;)

Anonym sa...

väntar och väntar på att du ska komma hem och lägga upp lite färska bilder :) hörde dock av sandra att du har problem med kameran man jag väntar ändå! vi får ju inte se hon på riktigt för än fredag :(

Annelie sa...

Lite problem med kameran???!! Hahaha jaaa den dog ju på hotellet i lördags haha!!

men jag tog några bilder med mobilen igår så jag ska lägga upp dom ikväll, LOVAR!!

han är världens sötaste dock väldigt lik Erik, men söt ändå :)
Han hade även tokmycket hår!! Såg ut som en monchichi :)

Anonym sa...

gud vilken söt, hoppas allt går bra i framtiden. vet med egen erfarenhet att vara moster är enormt kul